2013. március 5., kedd

Pályázat

Miután még az előszűrésen sem jutottam át, bevallom egy kicsit összetört az önbizalmam. Igen, lehet, hogy valakinek nem jön be a stílusom, vagy a műfaj. Nem írhatunk mindenkinek, mert akkor valójában nem írunk senkinek, ezt pedig tényleg szeretném elkerülni. Korábban megvolt a magam kis közönsége, ők pedig sosem illették kritikával a az írásom gördülékenységét, a szókincsem bőségét. Sőt, egészen kicsi korom óta mindenki dicsért, hogy milyen választékos kifejezéseket használok. Sokan éppen ez okból találnak kimértnek, fellengzősnek, pedig nem felvágni szeretnék, csak jön belőlem.
Na, de ne szaporítsuk tovább a szót!
A lényeg, hogy írástechnikai szempontból sokkal kevésbé vagyok képzett, mint nyelv tekintetében. Nem olvasok szakkönyveket, nem jártam kurzusokra, nem vagyok hajlandó fizetni azért egy fityinget sem, hogy drága pénzen kiképezzenek 
valamire. A lényeg, hogy nem számítottam arra, hogy ebből a szempontból fog felmerülni kifogás ellenem, de ez még igaz egy másik nagyon kedves barátnőmre is.  

De nincs idő szomorkodni, mert felhívták a figyelmemet egy pályázatra, így újra munkához láttam. Átolvasom újra történetet, átírok néhány részt, írok is hozzá, mert nem derül ki elég hamar, hogy mi lesz az alapkonfliktus. Vagyis inkább rossz konfliktus kerül a figyelem középpontjába.

Viszont szükségem lenne Bétá(k)ra.

Tudom, ne legyek telhetetlen. Én nem tudom felajánlani a segítségem, mert húzós időszakom van az érettségi miatt. Eddig az egyik barátnőm javított, amúgy kiválóan, de őt már épp eléggé "kihasználtam". Így most azokra meresztem zöld boci szemeimet, akik szeretnek olvasni, kedvelik a romantikát és a fantasyt.

Ha van időd, kedved, kérlek hagyj egy kommentet az email címeddel. Előre is nagyon szépen köszönöm.

Üdv:Flora

3 megjegyzés:

  1. Szívesen lennék, de én sem szerepeltem túl jól. :-) Remélem találsz egy jó Bétát. Magam úgy döntöttem odaadom az egyik tanáromnak. Tán csak mond valami épet.
    Sok sikert kisbagoly! :-)
    NoraOak

    VálaszTörlés
  2. Oh nekem se sikerült, viszont érdekelne engem is az a másik pályázat :)
    Szívesen lennék a bétád, csak végzősként teljesen tisztában vagyok az időhiánnyal. Már a folytatást is hanyagolom a blogon, mert nincs sok időm leülni és írni hosszú fejezeteket :S:S és olvasni is keveset szoktam, emiatt...tök rossz :(

    VálaszTörlés